Text

Terima kasih kerana mengunjungi blog ini. Baca post yg lama dulu ye untuk lebih faham sebab post2nya saling berkaitan dan ada sangkut paut..Post2 saya berkaitan dengan konspirasi dunia masa kini..I can feel in the air..I can feel on the land..I can feel in the water..The world is changing(saje je speaking sket)..Perubahan yang dunia alami begitu drastik..ketamadunan Barat meresapi ke seluruh pelosok dunia..Tamadun Barat Moden ini benar2 sesuatu yang aneh..sangat aneh berbanding tamadun2 sebelumnya..mereka seolah-olah tiada tuhan..mereka fikir sains mereka adalah tuhan..Apa yang berlaku?! Sesuatu sedang dijalankan..Kita perlu bongkar rahsia mereka..Apa yang mereka sedang rancang, agenda mereka kita perlu gali keluar..Atau..kita akan hanyut dan fana..

Thursday 28 April 2011

On The Truth Side: Al Mahdi

Mereka, golongan elite ingat mereka boleh menang peperangan ni..Mereka fikir mereka sudah cukup yakin dan bersedia untuk pertempuran agung ni..Tapi hakikatnya mereka tidak akan menang..

12 Imam keturunan Nabi Muhammad

Rajah di atas merupakan senarai dan susur galur keturunan Rasulullah..Mereka juga adalah Imam untuk umat manusia..Imam merupakan orang yang menjadi successor kepada Rasulullah..Tapi seorang demi seorang Imam2 ni dibunuh oleh pemberontak2 dan sebagainya..Ini merupakan langkah penyembah2 syaitan untuk menghapuskan Al Mahdi yang bakal memusnahkan matlamat mereka di masa hadapan..Setelah Imam Hassan al Askari meninggal dunia akibat diracun,, ramai yang membuat spekulasi bahawa anak beliau adalah Al Mahdi yang ditunggu-tunggu..

Ini adalah pandangan pengikut Shiah..Mereka percaya anak kepada Imam Hassan al Askari iaitu Muhammad Al Muntazar adalah Al Mahdi, dan mereka pernah mengatakan al Mahdi pernah melihat pengebumian ayahnya..Dan mereka menyatakan bahawa al Mahdi disembunyikan sehingga waktu akhir zaman nanti..

Bagaimanapun, banyak pendapat mengatakan bahawa Imam Hassan Al Askari tiada anak..Beliau tidak pernah mempunyai sebarang putera..Lagipun Nabi mengatakan bahawa al Mahdi adalah orang yang mempunyai nama yang sama dengan nama baginda termasuk nama ayah baginda..Jadi ini bermaksud Imam Al Mahdi sebenar bernama Muhammad bin Abdullah..Jikalau mengikut fahaman Shiah Mahdi yang mereka maksudkan adalah Muhammad bin Hasan al Askari..Jadi jelas terdapat kesalahan di sini..

Apa yang penting di sini Imam Al Mahdi akan lahir dengan menyatukan darah dua keturunan suci..Dua keturunan suci di sini dimaksudkan dengan keturunan anak Nabi Ibrahim iaitu Ismail dan Ishak..Bapa kepada Imam Mahdi berasal dari keturunan Ismail manakala ibunya berasal dari keturunan Ishak..Darah dua keturunan ini disatukan di dalam jasad Mahdi..Dan pastinya manusia ini seorang yang hebat...

Tentera dajjal fikir mereka saja yang sedang bersiap sedia dengan agenda penipuan mereka..tetapi sebenarnya tentera Mahdi pun telah bersedia..

          

We are ready too..terpulang kepada kita untuk memihak kepada yang mana.. Kerana di akhir zaman nanti kemunculan dajjal adalah seperti seorang tokoh..dia akan muncul seolah-olah sebagai watak baik..dan orang yang tipis imannya melihatnya sebagai pejuang..tetapi Imam Mahdi akan datang seolah-olah sebagai seorang penjenayah..kerana penipuan dunia menutup dia sebagai watak baik yang sebenar..dia akan dikecam sebagai pengganas..Hati2 dengan perangkap dunia..juga perangkap dajjal..The end is near...

   


No comments:

Post a Comment