Text

Terima kasih kerana mengunjungi blog ini. Baca post yg lama dulu ye untuk lebih faham sebab post2nya saling berkaitan dan ada sangkut paut..Post2 saya berkaitan dengan konspirasi dunia masa kini..I can feel in the air..I can feel on the land..I can feel in the water..The world is changing(saje je speaking sket)..Perubahan yang dunia alami begitu drastik..ketamadunan Barat meresapi ke seluruh pelosok dunia..Tamadun Barat Moden ini benar2 sesuatu yang aneh..sangat aneh berbanding tamadun2 sebelumnya..mereka seolah-olah tiada tuhan..mereka fikir sains mereka adalah tuhan..Apa yang berlaku?! Sesuatu sedang dijalankan..Kita perlu bongkar rahsia mereka..Apa yang mereka sedang rancang, agenda mereka kita perlu gali keluar..Atau..kita akan hanyut dan fana..

Wednesday 27 April 2011

Penipuan Golongan Elite

Baiklah post kali ini akan mengulas penipuan2 yang dibuat golongan elite untuk tipu penduduk dunia. Mula2 anda perlu ingat golongan elite ini adalah puak2 penyembah syaitan yang telah menyusup masuk ke dalam politik dan mengawal dunia di dalam tangan mereka dengan Iblis/Lucifer sebagai penasihat mereka! 

Kenapa saya mengatakan iblis sebagai penasihat mereka?? Ya memang iblis yang memberikan kesenangan kepada golongan elite ni di dunia yang sementara ini.. Teknologi yang tercipta sejak beratus tahun lalu sesetengahnya adalah hasil idea Iblis yang telah hidup lebih awal dari sejarah manusia.. Anda boleh merujuk post saya berkaitan Penipuan Besar-Besaran Akhir Zaman untuk lebih memahami post kali ini.

Pada pandangan saya, cendekiawan2 yang muncul pada zaman rainessance dulu adalah hasil anak didik syaitan dan kepalanya iblis.. apakah alasannya sehingga saya berkata begitu?? Cuba anda lihat cendekiawan2 pada zaman itu muncul dengan ramai dalam masa yang singkat. Anda boleh buat kajian sendiri, ada tanda2 yang menunjukkan mereka ini adalah penyembah syaitan..Leonardo Da Vinci misalnya, ada membuat lakaran di bawah ini..


Lukisan tersebut berkait rapat dengan star of david dalam bendera Israel..star of david adalah bintang yang digunakan penyembah syaitan untuk melakukan upacara mereka..sama cam bintang black metal kan??

Jadi apa yang saya ingin sampaikan di sini adalah kebanyakan ilmu2 dunia ini dibawakan oleh syaitan.. mereka mahu manusia menafikan kewujudan tuhan dengan bukti2 saintifik.. lihat sajalah saintis2 sekarang.. kebanyakan mereka akan terus mencari hujah untuk membuktikan perkara saintifik.. mereka tidak menerima pandangan wujudnya tuhan..cubalah anda memberitahu saintis2 ini tentang tuhan, mereka akan ketawa.. percayalah..

Sekarang bermulalah point utama saya..seperti yang saya terangkan tadi..kebanyakan teknologi datang daripada dunia jin, syaita dan iblis.. samalah juga halnya ngan televisyen.. Penciptaan televisyen xlain hanyalah untuk menyebarkan propaganda mereka..Lihat sajalah ahli politik sekarang..mereka kerap menggunakan media untuk menyerang mereka2 yang cuba menegakkan kebenaran..

Penipuan paling besar adalah tragedi 9/11..apabila World Trade Centre runtuh..mereka mewar-warkan tentang keganasan orang Islam..sejak itu, negara2 Islam menjadi mangsa atas apa yang mereka katakan perang atas nama keganasan.. Mereka mewujudkan watak Osama Laden dan Al-Qaeda yang sebenarnya x wujud..Osama sebenarnya adalah agen CIA AS..nama sebenarnya adalah Tim Osmann..anda boleh lihat dokumen di bawah:


Ini adalah dokumen CIA yang ingin meletakkan Tim Osmann sebagai watak pengganas Osama..lihat gambar ini pula:

Nampak org yang berjambang?? itulah Tim Osmann..Al Qaeda pula?? ini adalah ulasan sorg mamat ni dalam BBC..
"There is no such thing as "al Qaeda", there is no one on earth who calls himself a member of "al Qaeda". "al Qaeda" is a term made up by the U.S. government to be applied to anyone killed during in the occupation of Iraq and Afghanistan. There is no formal organization. There is no secret terrorist network. What there is a is a phantom enemy, a boogyman that was easily sold to the American people for the benefit of the Bush Administration and their friends at PNAC."


Ok sekarang anda dah tau hanya 1% daripada penipuan mereka..anda boleh membuat kajian sendiri untuk mengetahui lebih lanjut..

Sekarang saya lebih berminat untuk mengulas kaitan tragedi 9/11 dengan upacara freemason..terkejut?? Ya betul, tragedi 9/11 adalah upacara penyembahan syaitan..baiklah mula2 saya akan terangkan mengenai struktur kuil freemason dan anda akan dapat lihat bahawa struktur ini sama ngan struktur kawasan WTC..


Struktur yang berkaitan dengan freemason ada dua tiang yang membawa maksud dua dunia.. dunia manusia dan dunia syaitan(Light and Dark), 13 anak tangga simbol 13 bloodlines of Mason, checkered floor atau lantai petak2 hitam putih tu..merupakan persilangan antara dua dunia, tempat pertembungan dunia manusia ngan dunia syaitan..pintu pula adalah stargate..atau gerbang syaitan untuk masuk ke sini atau gerbang untuk mereka masuk ke sana..Apa kaitan dengan bangunan WTC??


Menara tu adalah dua tiang freemason..dan ada bangunan sekelilingnya yang melambangkan struktur freemason yang lain..Bagaimana upacara ini berjalan.. Baiklah mula2 anda perlu tahu bahawa Bush adalah ketua upacara ini..beberapa minit sebelum bangunan itu runtuh Bush telah menghadiri satu kelas kanak2.. dia join kanak2 yang tgh belajar kat situ..Seterusnya dia mengajak semua kanak2 di situ membacakan satu buku yang mengandungi lagu2 tentang kambing..tanpa disedari bahawa buku tersebut mengandungi pemujaan syaitan! Sebelum tu, syarat upacara ini adalah, pembacanya perlu membaca buku pemujaan secara terbalik.. boleh anda jelaskan gambar ni..


Nampak?? Bush bacanya secara terbalik..ramai ingat ini sebagai satu lawak..tetapi ianya memainkan peranan besar dalam penipuan dunia..dan selepas itu, WTC pon runtuh, pernah anda lihat asap yang membentuk imej syaitan??

          

Ya..mereka membuka stargate untuk syaitan ke dunia kita! Dan lebih menarik lagi Bush telah menunjukkan tembelangnya kepada media secara xsengaja..selepas beberapa bulan, seorang wartawan menemuramah beliau..(dialognya ada ubahsuai..sebab saya x ingat sepenuhnya)
wartaawan: apakah komen anda mengenai tragedi 9/11??
Bush: sebaik melihat tentang pesawat pertama merempuh bangunan itu..bla..bla..bla

nmpk?? sebaik melihat tentang pesawat pertama?? padahal semasa pesawat pertama merempuh tiada sesiapa pun sempat merakamnya..LOL 

Baiklah anda sudah mengetahui sekarang bahawa memang mereka golongan elite ini adalah penyembah syaitan! Saya akan sambung tajuk ini dalam post seterusnya..

No comments:

Post a Comment