Text

Terima kasih kerana mengunjungi blog ini. Baca post yg lama dulu ye untuk lebih faham sebab post2nya saling berkaitan dan ada sangkut paut..Post2 saya berkaitan dengan konspirasi dunia masa kini..I can feel in the air..I can feel on the land..I can feel in the water..The world is changing(saje je speaking sket)..Perubahan yang dunia alami begitu drastik..ketamadunan Barat meresapi ke seluruh pelosok dunia..Tamadun Barat Moden ini benar2 sesuatu yang aneh..sangat aneh berbanding tamadun2 sebelumnya..mereka seolah-olah tiada tuhan..mereka fikir sains mereka adalah tuhan..Apa yang berlaku?! Sesuatu sedang dijalankan..Kita perlu bongkar rahsia mereka..Apa yang mereka sedang rancang, agenda mereka kita perlu gali keluar..Atau..kita akan hanyut dan fana..

Wednesday 30 March 2011

Dajjal Telah Memulakan Langkahnya

Tajuk yang agak catchy di sini, tetapi memang inilah yang sedang berlaku. Nabi Muhammad pernah menerangkan kepada sahabatnya bahawa umat baginda terbahagi kepada 5 fasa.

Fasa 1: Umat yang hidup bersama dengan nabi mereka; iaitu mereka yang hidup pada zaman Rasulullah hidup.
Fasa 2; Umat yang hidup di bawah pemerintahan Khalifah; mereka yang hidup di bawah pemerintahan khulafa'                               arrasyidin.
Fasa3: Umat yang hidup di bawah pentadbiran yang menggigit; zaman pemerintahan bani umaiyah, abbasiyah dan turki uthmaniah yang mengamalkan sistem warisan
Fasa4: Umat yang hidup di bawah pemerintahan orang-orang yang tiada pengetahuan; zaman kita sekarang.
Fasa 5: Umat yang hidup dibawah pemerintah khilafah; di sinilah kerajaan Mahdi dan Nabi Isa akan tertegak.
Kemudian nabi diam: menandakan tamatnya tamadun manusia(kiamat)

Jika kita mengikut aturan ini, maka boleh disimpulkan bahawa dajjal akan keluar pada fasa ke-4 kerana fasa sebelumnya sudah berakhir dan dajjal xkan mungkin akan muncul pada fasa ke-5 kerana ianya pemerintahan khilafah.Jadi logiklah dajjal akan keluar tidak lama lagi.

Menurut hadis Rasulullah, " Dajjal akan berkuasa di muka bumi selama 40 hari. 1 hari bersamaan dengan tahun, 1 hari bersamaan dengan bulan, satu hari bersamaan dengan minggu dan hari-hari berikutnya seperti hari-hari kamu."

Baiklah, 1 hari bersamaan dengan tahun. Apakah maksudnya? Ianya merujuk kepada hari Allah dan tahun manusia. Dalam surah al Haj ayat 47 (kalau x silaplah, kalau salah betulkan ye..) " 1 hari di sisi Tuhanmu bersamaan seribu tahun kamu"
Hal ini bermaksud 1 hari yg dinyatakan rasulullah itu bersamaan dengan 1000 tahun. Jadi maksudnya dajjal memulakan hari pertamanya selama 1000 tahun melalui pentadbiran British. Monarki British bermula seawal 900M. Hal ini bermaksud, 900+1000= 1900, dajjal menamatkan hari pertamanya pada 1900 melalui British yang menggunakan Pound sebagai matawang. Pada sekitar tahun inilah perang dunia pertama bermula. Perang dunia pertama tamat pada 1918.

Dajjal memulakan hari keduanya yang bersamaan dengan bulan. Bagaimana hendak mengiranya?
1hari=bulan
       =1000tahun/12bulan
       = 83 tahun
Dajjal akan menamatkan hari keduanya 83 tahun selepas 1918. Siapa yang menguasai dunia selepas British? Amerika Syarikat yang menguasai dunia dengan wang dollar amerikanya.
Jadi ini bermaksud 1918+83=2001
Pemerintahan Amerika tamat pada tahun 2001, ye selepas peristiwa 9/11 itu, AS menyerahkan pemerintahan dunia ini kepada Israel pula. Untuk mengetahui sampai bila Israel akan berkuasa kita hanya perlu rujuk frasa seterusnya iaitu 1 hari bersamaan dengan minggu.

1hari=minggu
       =1000tahun/48 minggu(1tahun ada 48 minggu)
       = 20.83 tahun
Bermaksud Israel akan menyerahkan pemerintahannya kepada dajjal selepas 20 tahun memerintah. 2001+20=2021
Berkemungkinan dajjal akan keluar pada tahun ini dan meneruskan hari2 bakinya seperti hari-hari kita yang biasa(jgn percaya 100% kerana ini hanya teori sahaja).

Fitnah2 dajjal sudah bermula sejak pemerintahan British lagi.Secara x langsung kita mungkin sudah terkena sedikit penangan dajjal.Pelbagai fitnah yang mereka telah lakukan bagi menyesatkan ramai manusia supaya New World Order yang mereka impikan tercapai.British, AS,Israel dan konco2 mereka telah melakukan segalanya bagi memastikan dajjal boleh menang semasa bertarung dengan tentera mahdi nanti tapi, Allah maha Kuasa daripada segala-galanya.

All seeing eye yang melambangkan mata satu dajjal
Post yang berikutnya akan menerangkan dan membuka minda anda tentang fitnah dunia terhadap manusia yang dijalankan oleh agen2 dajjal ini.

No comments:

Post a Comment